تو کیستی ..

تو کیستی ..

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم ؟

شب از هجوم خیالت ، نمی برد خوابمتو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم ؟تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم ؟

شب از هجوم خیالت ، نمی برد خوابم


تو چیستی که من از موج هر تبسم تو

بسان قایق سرگشته ، روی گردابم!


تو در کدام سحر ، بر کدام اسب سپید؟

تو را کدام خدا ؟

تو از کدام جهان ؟

تو در کدام کرانه ، تو از کدام صدف ؟

تو در کدام چمن ، همره کدام نسیم ؟

تو از کدام سبو ؟

من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه !


چه کرد با دل من آن نگاه شیرین ، آه !

مدام پیش نگاهی ، مدام پیش نگاه !


کدام نشئه دویده ست از تو در تن من ؟

که ذره های وجودم تو را که می بینند

به رقص می آیند !

سرود می خوانند!


چه آرزوی محالی ست زیستن با تو

مرا همین بگذارند یک سخن با تو

شب از هجوم خیالت ، نمی برد خوابم


تو چیستی که من از موج هر تبسم تو

بسان قایق سرگشته ، روی گردابم!


تو در کدام سحر ، بر کدام اسب سپید؟

تو را کدام خدا ؟

تو از کدام جهان ؟

تو در کدام کرانه ، تو از کدام صدف ؟

تو در کدام چمن ، همره کدام نسیم ؟

تو از کدام سبو ؟

من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه !


چه کرد با دل من آن نگاه شیرین ، آه !

مدام پیش نگاهی ، مدام پیش نگاه !


کدام نشئه دویده ست از تو در تن من ؟

که ذره های وجودم تو را که می بینند

به رقص می آیند !

سرود می خوانند!


چه آرزوی محالی ست زیستن با تو

مرا همین بگذارند یک سخن با تو


تو چیستی که من از موج هر تبسم تو

بسان قایق سرگشته ، روی گردابم!


تو در کدام سحر ، بر کدام اسب سپید؟

تو را کدام خدا ؟

تو از کدام جهان ؟

تو در کدام کرانه ، تو از کدام صدف ؟

تو در کدام چمن ، همره کدام نسیم ؟

تو از کدام سبو ؟

من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه !


چه کرد با دل من آن نگاه شیرین ، آه !

مدام پیش نگاهی ، مدام پیش نگاه !


کدام نشئه دویده ست از تو در تن من ؟

که ذره های وجودم تو را که می بینند

به رقص می آیند !

سرود می خوانند!


چه آرزوی محالی ست زیستن با تو

مرا همین بگذارند یک سخن با تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عشقی
[ جمعه 18 بهمن 1392 ] [ 1:11 AM ] [ Dash Reza ]
[ ]